WYSYŁKA I ZWROTY

SPOSOBY ZAMAWIANIA

Zamówienie może złożyć każdy kto ukończył 18-y rok życia, korzystając z formularza na stronie www.abcsexu.com.pl , pocztą elektroniczną, faxem, telefonicznie/sms, przez komunikator gadu-gadu, skype. Zamówienie potwierdzane jest telefonicznie i / lub pocztą elektroniczną (nie dotyczy to stałych klientów). Potwierdzamy zamówienia tylko przy formie płatności „za pobraniem” W przypadku niemożliwości potwierdzenia zamówienia z winy kupującego zostanie ono anulowane.

Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień.

Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.

Koszt przesyłki pokrywa nabywca. W przypadku zamówień powyżej 200zł opłata za przesyłkę przeniesiona jest na sklep.

Złożenie zamówienia przez Nabywcę jest równoznaczne z upoważnieniem do wystawienia faktury bez konieczności uzyskania podpisu kupującego.



FORMY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

W sklepie dostępne są różne formy płatności oraz wysyłki towaru. Poniżej opisano dokładnie każdą z nich.  

Formy płatności za towar:

- przedpłata na konto bankowe ( do wartości należy doliczyć koszt przesyłki ), zamówienie wysyłane jest po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie

- gotówką przy dostawie ( pobranie ) płatność dokonana będzie przy odbiorze paczki zamówienie wysyłane jest od razu po potwierdzeniu

Towar wysyłamy na podany adres:  
- zamieszkania  
- skrytkę pocztową
- Poste Restante ( patrz „dyskretna przesyłka” )

Koszt wysyłki

Poczta Polska (przedpłata na konto) - cena: 12 zł
Przesyłka pobraniowa (priorytetowa) - cena: 17 zł

Kurier UPS (przedpłata na konto) - cena: 24 zł
Kurier UPS (płatne przy odbiorze) - cena: 33 zł


Firma nie ponosi odpowiedzialności za usługi świadczone przez Pocztę Polską.

W przypadku zaginięcia przesyłki możliwe jest złożenie reklamacji na Poczcie Polskiej dopiero po upływie 14 dni roboczych od daty nadania. Poczta Polska po złożeniu reklamacji ma 31 dni roboczych na odpowiedź. Po tym terminie kupującemu będą zwracane pieniądze za zaginioną przesyłkę.  


ZWROTY I REKLAMACJE

Artykuły erotyczne są artykułami osobistego użytku. W związku z tym można je zwrócić tylko w nienaruszonym i oryginalnym opakowaniu. To samo dotyczy czasopism, DVD, VHS i CD. Klient dostarczy zwracany towar do sklepu na swój koszt, a sklep niezwłocznie po otrzymaniu towaru zwróci Klientowi wartość zwracanego towaru, przelewem na wskazany przez Klienta rachunek bankowy. Można też towar wymienić na inny.

Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Zwrotom nie podlegają przedmioty użytku osobistego i na specjalne zamówienie klienta oraz zakupione w Wyprzedaży i Promocji.

W przypadku wad i usterek powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania produktów, uszkodzeń mechanicznych oraz innych uszkodzeń powstałych z winy Klienta, reklamacje nie będą rozpatrywane.

W przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania należy w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.

Towar sprzedawany w sklepie jest objęty gwarancją producenta.

REZYGNACJA
Jeśli po złożeniu zamówienia chcesz zrezygnować z zakupów zadzwoń pod numer

0 503 866 499 żeby wstrzymać wysyłkę.
Zgodnie z prawem klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej przez Internet w ciągu 10 dni bez podania przyczyny (Dz.U 22 poz.271 z dnia 02.03.2000r)

 



ďťż RSS